Bowling och födelsedagsfirande

Det gäller ju att uppdatera nu när man vet att man har två trogna läsare. Haha tack Nadija och Cornelia för att ni så troget följer mitt liv!

Igårkväll drog jag mig mot bowlinghallen där jag träffade på en himla massa vänner. De flesta bowlade men jag satt bara där och chillade och tog det lugnt. När alla bowlat färdigt förflyttade vi oss till hängrummet i bowlinghallen. Satt där och hängde ett tag innan det bar av hem till Kevin på party. Anledning? Sötisnadija fyllde hela 20 år! Grattis grattis på dig. (PS! Din länk är tillbaka nu!) Iallafall, det var hyffsat kul hos Kevin, mycket skratt. Drog därifrån med sista bussen. Tack för en mysig fredagskväll allihoppa! ♥













Kommentarer
Postat av: Anonym

aww haha gulle!! Kul att du kom!!



och bra me länken hahahha :P



2009-10-10 @ 20:21:42
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: cornelia

HAHAHA ingen fara My ;)

hoppas du hade det trevligt iallafall :D

2009-10-11 @ 14:58:30
URL: http://nelija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0