Nya kläder och lediga dagar

Hey folks! Sitter vid datorn och lyssnar på Maggio och chillar. Väntar på att Jossan ska sleva iväg ett sms till mig, ska nämligen ut och träffa henne ett tag nu ikväll om jag orkar.

Hur som helst, idag så var det sista skoldagen för denna vecka pga av Valborgsmässoafton imorgon. Mycket skönt med två dagar ledigt, det tackar jag för! Jobbade faktiskt på bra i skolan idag, mitt tal blev inte klart dock så det ska Louise hjälpa mig med under helgen. Har även varit i Kista en snabbis där jag köpte två par svarta tights och en mörkgrå tubkjol. Tråkigt, men praktiskt. Får åka in nån dag i helgen och kanske köpa nått lite roligare? Ptja, vi får se hur jag gör.

Jag passade Calles hund Evita medans han spelade fotboll, jag tror inte att hon gillade det...
(Bilden är från igår och tagen av Meg)

Kommentarer
Postat av: M

Öh hurru! Skulle inte du till Karim på valborg? :o We missed you!

2009-05-01 @ 20:32:31
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0