"My and I have made some koula"

Men tja!

Imorse vaknade jag vid halv åtta, då gick jag upp och duschade, kirrade mig osådär, och sen cyklade jag till skolan. Mycket skönt! Efter skolan åkte jag hem till Louise och vi bakade "some koula". Hahaha! Skämt åsido, vi gjorde iallafall chokladkola. Gott som tusan!

Efter vi hade bakat tog vi våra räsercyklar och cyklade till trappan där vi chillade i solen ett tag och åt kola. Nu är jag hemma och väntar på käk, för efter maten ska jag nämligen cykla hem til Louise igen. Men vi hörs senare, puss!


Receptet på våran goda "koula"


Här ligger kolan och stelnar i ett vattenbad


Och här är den färdig och redo att ätas, mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0