Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Trött dag idag. Skolan gick segt men efter skolan fick jag lite energi då jag satt på trappan och chillade med lite vänner innan jag och Calle traskade upp till bussen. Hans gick dock tio minuter före min, så jag fick sitta i min ensamhet och lyssna på The Shins ett tag, men det gick prima det också.

När jag kom hem satte jag mig vid Andreas dator och herrejisses vad gamla bilder det fanns på den. Här får ni några smakprov, enjoy!


Ja, tro det eller ej, men det där är jag år 2007. Jisses!


Och det där är min syster år 2006 eller 2007, vet inte riktigt...


Sommaren 2007, Jossan och jag.


Jag och Jossan, 2006 var året....


Och så en bild på Louise från skolavslutningen i åttan. Gillar håret skarpt! ;)

Kan man tänka sig, va! Hur som helst, sitter för tillfället och lyssnar på Veronica Maggio, och jag måste nästan säga att hon är bäst. Så hennes musik rekommenderar jag verkligen, men nu ska jag avsluta här, så vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: jossan

fyfan greven va vi va vackra på den tiden....KOLLA MINA FINNAR REDAN DÅ!

2009-04-21 @ 12:21:11
URL: http://j0sefin3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0