Det är sånna här dagar man kan kalla bra

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt. Min dag sög imorse men sen när jag kom till skolan och vi fick låna böcker så blev den bra. Jag lånade Syskonkärlek som förövrigt är världens bästa bok! Har läst 145 sidor sen imorse, det ni!

Hur som helst, efter skolan minglade jag lite med några coola grabbar, sen åkte jag hem och städade och åt, för att sen cykla hem till Louise. Hon sydde in mina byxor (tack) och vi lyssnade på Panic! At the disco, haha. Sen åt vi pizza och när vi ätit klart cyklade vi till Gröna Dalen och träffade bland annat Lahti, Hansson, Kalle, Kim, Boka och Jimmy T. Det var fler där men jag minns inte riktigt. Vi chillade och spelade lite fotboll och pratade gamla minnen och skrattade. Och vädret var såklart hur mysigt som helst, så det kunde egentligen inte bli bättre. Riktigt rolig dag faktiskt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan gå och lägga mig och läsa lite innan jag somnar, förhopningsvis ganska tidigt så jag är taggad inför nationellt prov i engelska uppsatsskrivning som vi har imorgon bitti 08:15 prick! Mindre kul, men är faktiskt inte alls speciellt nervös, så det är ju bra.

Men vi hörs imorgon, nu ska jag hoppa in i duschen. Godnatt på er!


Louise chillar i solen på Västerängen!
(Bilden är inte från idag)


Det gjorde jag med, därför jag kisar så fult :D
(Denna bild är inte heller från idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0