Den sista falaffeln...

Idag gick jag i skolan till 14:20. När jag slutat traskade jag till Calles nya lägenhet med honom, Robin och André. Vi åt femkronorskakor och chillade. Efter vi hade ätit upp kakorna så tog jag och Calle bussen hem till honom där jag somnade och han spelade PES. Sen lagade vi mat, falaffel med spagetti, mhm!

När vi hade ätit fick vi bråttom till bussen för vi skulle ner till Gröna Dalen och spela fotboll och chilla. Vi sprang och hann med bussen, och när vi kom till Gröna Dalen var det en unge som trodde jag var en kille... Fast han va typ sju år, men ändå. Hur som helst så spelade vi trots allt fotboll, åt godis och hade som vanligt jättekul med våra vänner. Jag gillar't!



My
- Louise
Mysan - Lollo
Munken_cool - Girlie_puff
Kattig - Pussy
Qrus
- Zurr
Mygre - GalenIdiot
Myparaply
- Heja-Lollo


Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0