Att skriva ett tal...

Sitter på Information och layouten och ska skriva ett tal, men det går trögt. Varför går det så lätt att skriva här i bloggen? Här kan jag skriva vad som helst hur lätt som helst... Ja, nästan iallfall. Men bara för att detta är ett skolarbete och jag vet att jag kommer läsa upp det inför hela klassen så tar det stopp i hjärnan och jag får inte fram några ord alls.

Ämnet som jag valt av de få som fanns att välja på är "Varför återinföra skola på lördagar?" . Egentligen borde jag ju ha hur mycket som helst att tycka och tänka om det, men det går inte att få fram något. Visst, jag har skrivit ner lite anledningar till varför jag tycker att man inte ska gå i skola på lördagar, men att sedan formulera detta till ett helt dataskrivet A4, det är hur svårt som helst...

Har endast idag och imorgon på mig att skriva det här talet, för nästa vecka är det dags för våra muntliga presentationer. Suck, jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0