Är inte den som brukar säga sånt här, jag ska viska det så att ingen hör

Hej på er! Fredag idag, och underbart väder ute. Solen har stått högt på himlen hela dagen och det har väll varit ca 15 grader varmt. Kan det bli bättre? Nja, inte mycket.

Hur som helst, igår chillade jag och Louise hemma hos Mt med lite folk innan vi fick för oss att åka vidare till Natta i Hagviken. Så vi tog tolvbussen, för att ca en timme senare missa sista bussen därifrån. Så det var bara att lägga sig och sova några timmar för att ta första bussen hem.

Så imorse när klockan var halv sex satt Calle och jag på Bålsta station och väntade på bussen. Kul va? Nej, inte speciellt. Fy tusan vad trött jag var. Kom iallafall hem till Calle vid halv sju, då somnade vi dirr och vaknade halv två idag. Lyckat! Vi käkade mat och sen drog jag hem till Louise. Vi cyklade till centrum och köpte en hemlis, sen chillade vi och planerade lite outfits för ikväll då vi först ska hem till Hansson och senare till Camilla. Det blir bra hoppas jag! Och kom ihåg, allt hänger på detaljerna! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, ciao!


Calle och jag


Min Gina <3 (Bilden går ej att rotera)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice länk nu är du också länkad;P

2009-04-13 @ 16:30:10
URL: http://naady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0