01:54

Blev aldrig något Gröna Dalen igårkväll, utan jag, Calle och min syster åkte först hem till Nathalie och chillade med lite folk, sen drog vi hela gänget till Sågarbacken och hade det mysigt. Hur som helst, trevlig kväll.

Idag så har jag bara tagit det lugnt och umgåtts med vänner. Vi har suttit vid Västerängsskolan för det mesta, men även kollat på massa coola (...) band. Nu är jag trött och ska bädda rent i sängen och sen sova, men först ska ni få se lite bilder från idag. Vi hörs på nytt imorgon iallafall, godnatt på er!
















Kommentarer
Postat av: Vill ha...

Hej! Jag undrar bara, på den sista bilder så har du typ en "sjal" i håret, vad köpte du den??? :D

2009-06-13 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0