Helgen.. Långt inlägg? Ohja!

Fredag: Efter skolan drog jag hem till Louise och chillade med henne och Dragge ett tag innan vi gick till Borgen. Då var även Pk och Kalle med. Anyways, på Borgen var det karaokekväll och Louise och Dragge skulle sjunga. Men nope, dom bangade och stället var fullt av fjortisar så vi drog :D

Nästa place blev Louises hus för att kolla film. Vi kollade på Wall-E, och den var väl sådär. Efter filmen drog jag och mötte Mandy, Klossen, Alex och Linus vid en lekpark. Vi vandrade mot tågan först, där Mandy hade en himla tur, hähä. Ah och sen så gick vi vidare mot Ellensborg där det va massa folk. Alla chillade ett tag innan alla bestämde sig för att gå till Shell. När vi kom till Vivo stannade jag där med Kenth och sen kom även Kallejed och Honte, men dom skulle ta bussen hem.

Iallafall.. Mandy och Jossan kom efter ett tag och då började jag, Kenth och Mandy gå mot Mandys hus medans Jossan drog till Carro. När vi kom till Mandy blev jag hyperaktiv och kunde inte sova. Det var det bara Mandy som kunde, och hon snarkade :D


Lördag: Vaknade väll vid... en tid jag inte minns, haha. Vi låg kvar och chillade i sängen ett jävla bra tag innan vi drog upp och la oss i soffan och kollade på Hannah Montana :'D Sen käkade vi lunch och drog till Pia där nåra skulle köpa cigg. Efter vi vart på Pia så hade jag sällskap av Kenth ner för centabacken och sen drog jag hem och duschade för att sedan dra tillbaka till Mandy för att kirra mig och dra till Klossen. Chillade där ett tag med massa folk innan vi bestämde oss för att dra på nån ferre i Kalmis.

Först drog vi till ICA och några kirrade cigg. Vi mötte även Kenth och hans brorsa innan vi gick mot Kalmis. Iaf, ferren sög typ och polisen kom. Fail :D Vi drog vid en tid jag inte minns och när vi var vid centa mötte vi en aspackad Mt, haha. Sen så gick jag, Meg, Palfi och Mandy hem till Mandy och sov.

Och idag, söndag, har jag bara tagit mig hem från Mandy och suttit vid datan. Ska snart käka I guess, och efter det blir det städning och sen Oth :* Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0