Det här är sagan om den coolaste katten i det långa landet falukorv

Sitter och lyssnar på Snook - Mr Cool. Inte hört den på ett bra tag, sjukt skön, haha.

Anyways, hade datakunskapsprov idag. Det var inte alls så svårt så jag hoppas jag får godkänt! Man fick iallafall ett utskrivet dokument, och så skulle man skapa ett exakt likadant i Microsoft Word. Lätt som en plätt!

Efter provet tvingade jag i mig några skabbiga fiskbullar innan vi drog till idrotten. På idrotten fick vi gå in i skolans gym och chilla ett tag, det var nice. Efter det skulle NV-barnen visa oss HP-barn några styrkeövningar som vi skulle göra, det var jobbigt. Slutade idrotten, drog och duschade och hade mattelektion. Fick veta att det var bråkräkningen jag failade på på matteprovet, attans va! Ska iallafall ha ett muntligt matteprov efter höstlovet med bråkräkning så att jag når upp till godkänt-nivån. Efter matten åt jag och Jossan Banana-skidz och  sen hade vi vår sista lektion som var försäljning och service. Gjorde inte ett skit på den lektionen, orkade verkligen inte. Sen cyklade jag hem och somnade i Idas säng, haha.

Just för tillfället sitter jag här och vet att jag måste plugga, men som vanligt gör jag inte det, hähä. Fy My!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0