You gotta spend some time, love. You gotta spend some time, with me

It's over! Vissa kanske vet vad det handlar om, kul för er isånnafall! Tänker inte berätta, jag orkar inte. Inte för att det känns så himlans jättejobbigt, men ändå.

Chill dag annars! Jag och Mandy har varit på skratta-åt-alltinghumör hela dagen, och det äger! :D Hade prov i försäljning och service sista lektionen, hoppas på G där eftersom jag inte pluggat. Dåligt av mig? Ja. Efter skolan träffade jag Mt och jag chillade med han i caféterian och sen kom Lollo och då följde vi med Mt till käftis. Efter det blev det ICA för Lollo skulle köpa choklad. Det blev Rollo med choklad i, mumma! Sen rushade jag till bussen och kom hem, packade och drog till pappsen. Hämtade Gina och Tess på dagis. Dom blev jättejätteglada, hoppade upp i min famn typ :D Söta.

Har prov imorgon också, i praktisk marknadsföring. Måste plugga egentligen men jag har helt tappat suget. Känner mig inte motiverad alls när det gäller att läsa 40 sidor i en bok och sen ett häfte på 10 sidor också, och häftet fick vi dessutom idag. Bad timing Kiosken? ;D

Och jag pratar med Elina på msn, jag berätta att jag ska äta mjölkmakaroner och korv till middag, då blev hon ledsen hest, för hennes pappa lagar inte mat till henne :( Tycker synd. Saknar henne också, måste ses på jullovet alltså.

Men nu ska jag dra ut i käket och kolla hur det går med käket, magen kurrar! Bloggar ikväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0