M-mm-mmåndag

Sitter och lyssnar på Hollywood Music - The feel good song. Det är verkligen en feel good song, haha. Funderar på vad jag ska skriva om. Kanske att jag fick G+ på provet i praktisk marknadsföring, eller att jag har hälsosamtal med skolsyster imorrn. Vem vet. Jag är nästan jättetrött, och ptja, det här inlägget blir väll lite som det blir. Hehe.

.. Måste duscha. Fortsätter straxt.

Sådär.. Typ en timme senare, men ändå. Haha. Iallafall, helgen var fett mys med film både fredag, lördag och söndag. Såg på Lejonkungen 1 med Honte igår, den är bäst av alla Disneyfilmer. Sorglig när Mofasa dör bara :( Idag så är det dock måndag och skolan var helt okej! Skyltade med Mandy och fick VG av Kiosken. Tack treorna för tipset, haha. Efter skolan tog jag en cola på Finkan med Louise, sen tog jag bussen hem till Honte. Chillade ett tag innan han och Kallejeddan skulle gymma, då åkte jag hem, städade och lite så.

Tisdag imorrn då, sovmorgon. Skönt!
Mjaja, ska sova nu. Vi hörs, godnatt på er dudes <3


Kommentarer
Postat av: lollo

OFTA DOM GYMMAR ???????????????????????

2008-11-18 @ 10:46:50
Postat av: myparaplY

ja de görom på bista

2008-11-18 @ 11:21:52
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: hontie breakdancerkid54jaojaojaoWUTANGKLAN!

klart vi gymmar ;D seru inte hur jävla ENORM jag e! typ störst ;D

2008-11-18 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0