En rätt så chill fredagskväll

Igår så skulle jag dragit med Jossan och Mandy till Anne och Malin. Men jag pallade inte så jag och Mt bestämde att vi skulle chilla. Det gick såklart inga bussar så jag fick använda mina ben och gå till stationen där jag skulle möta honom. Och när jag går förbi fyrans port så går jag på en isfläck och halkar. Ramlar framlänges och börjar asgarva. Jag messade Mt och berättade att jag halkat, och när jag rest mig upp gick jag och skrattade i typ tio minuter för mig själv, fett fult det måste sett ut, hahaha. Iallafall, när jag kommer fram till stationen väntade jag på Mt ett tag, sen gick vi ner till bowlinghallen för att kolla på när Honte och massa andra bowlade. Det var rätt chill att sitta där ett tag, och när bowlinghallen stängt så började vi gå mot Shell. Det var svinkallt, och mina vantar hjälpte inte ett dugg, haha. När vi kommer fram till Shell så köper några lite öl och så satte vi oss på altanen bakom Mk Daniels och chillade ett tag innan jag, Honte och Kallejed gick mot Vivo för att ta sista bussen hem.

När jag kom hem så rostade jag mackor och datade lite innan jag la mig och sov. Vaknade klockan åtta (!!!!) imorse av att mamma kommer in och frågar mig om jag vill kolla på film med henne. Ofta jag skulle vilja kolla på film med henne klockan åtta på morgonen? Nej tack, haha! Idag så ska jag åka till stan och kirra nya brallor med Louise. Hoppas at jag hittar nåra nice. Efter stan vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi se. Hör av er om det händer nått! PUSS!




Jag hade värsta perfekta frillaN igår innan jag skulle dra ut och möta Mt, på bilden med sitt skägg. Tyfft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0