Det snöar

Vaknade imorse och när jag kom in i datarummet och kollade ut genom fönsret så fick jag syn på asmýcket SNÖ. Flingorna var gigantiska, lovar. Mys med snö, tills det blir slask dvs.
Igår kväll var jag iallafall hemma hos Louise och kollade på The mist med henne, Kallejed, Dragge, Honte, Bajskorv och Lahti. Filmen? Den var sådär, levde vekligen inte upp till det som stod på fodralet som typ "Den läskigaste skäckfilmen på länge" osv. Haha, ja ni. Se den om ni vill skratta, för läskig var den icke! Åkte hem vid 1 och datade ett tag innan jag somnade. Vaknade typ 12 imorse, och nu sitter jag här och ska antagligen dra och duscha snarre. Får se vad som händer idag, tror jag ska kolla på Lejonkungen iallafall. PössN

Kommentarer
Postat av: hanssononfdhonte

hellre lejonkungen än the mist, typ lika läskiga ;D

2008-11-17 @ 00:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0